اختر قالباً

الثلاثاء، 31 مايو 2011

طريقة الحصان الزيبرا 2011 ليك لواحدك فقط وحصرى لمدونة كونكر مصر



بسم الله الرحمن الرحيم

كلنا عاوزين نعرف ازاي هنعمل الحصان الزيبرا

اولا هنفتح ملف اللعبة ونروح المسار دة
c3/Mount/801

وبعدين هنحمل الملف دة ومنعملش فية حاجة



وبعدين؟

هقولك دلوقتي هتتوقف علي نوع حصانك

لو حصانك مارون

يبقي تسمي الملف اللي انت حملتة 8010000.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة ومبروك عليك الزيبرا
لو حصانك اسود

يبقي تسمي الملف اللي انت حملتة 8012400.dds وبرضة تروح المسار اللي قلنا علية هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة برضة الاول (بأكد اهوة امسحة الاول) وبعدين حط الملف اللي انت لسة مسمية مكانة
لو حصانك ابيض

يبقي تسمي الملف اللي انت حملتة 8014500.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

دول عن الاحصنة الرئيسية

معايا بقي شوية احصنة تانية

: Red steed

هتسمي الملف 8010100.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة

EMERALD STEED

هتسمي الملف 8011700.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة


GOLDEN STEED



هتسمي الملف 8010800.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة


AGATE STEED




هنسمي الملف 8014600.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة


PINK STEED



هنسمي الملف 8013400.dds وتروح علي المسار اللي انا قلت علية فوق هتلاقي ملف بنفس الاسم امسحة الاول وحط اللي انت لسة مسمية مكانة


واللي عاوز باقي الاحصنة النادرة يحمل الملف دة من هنااااااااا




بس ملحوظة اللي احنا عملناه دة استايل يعني اللي مش عندة الاستايل بيبان عندة لون الحصان الحقيقي

حد هيقولي ممكن حد ينصب عليا لو عندي الاستايل هقولك لا لان اسم الحصان بيظل كما هو

ملحوظة كمان : لازم تمسح اسم الملف بتاع حصانك الاول وبعدين تسمي الملف اللي انت حملتة حسب نوع كل حصان
دمتم بود ومستني الردود المشجعة....

العريف الصغير

إرسال تعليق